Blog Menu

SoulinSaey is Counting Days

Daisypath Wedding tickers

Friday, July 8, 2011

THANK YOU ALLAH..FOR EVERTHING..

kadang2 apa yg kita dpt..kita sush nak rasa bersyukur...
benda yang ada depan mata kita x nmpak kegunaanya..kita x jaga dia elok2..
kita wat tak hirau jek dengan die..kita alihkan pandangan kepada benda yang kita jarng lakukan..
aku mula realize yang ada benda yang kadang2 aku rs aku ni seorng manusia yang hampeh..xpernah rasa syukur atas kurniaannya..dan bila..aku rs kehilangan dan keseorngan..aku tercari2 benda yang aku abaikan setelah sekian lama tu..tapi tu benda..xde perasaan and nyawa..pada aku..

dan bila apply kat manusia..aku belajar untuk menghargai seseorng bila aku ditakdirkan oleh ALLAH untuk bertemu.cm...keluarga ..sahabat..kawan lelaki and kawan perempuan..semuanya aku cuba hargai..aku memilih teman..bukan kawan suka2..and ALHAMDULILLAH..setakat ni..aku tak pernah silap dlm memilih kawan..aku sentiasa dikelilingi oleh kawan2 yang memahami n sma jiwa ngn aku..n yg penting bley tegur aku bila aku susah..kawan jugak pada aku..org yg aku rsakan sngat penting dlam hidup aku..org yg aku rs tak puas bila borak,gelak,study sesama..wt benda sama..kalo nak sebut nama kawan2 aku kat fb ni memg lah tak ckup..huhu..kang tak adil plak..kecik ati tak pasal..

terima kasih kawan..shabat ats segalanya..sepanjang 4 taun berada kat uia ni..ada individu yg aku nak ckp thanks bebnyak..terutamanya kat triningsih ngadimun..my sweet heart..:)..miss u so much dear..thanks for everything..i owe u a lot!!.Abdullah Zubair..walaupon knl kjap jek tp zubai sngt cool n smart...mesti kembng bila bace post aku ni..Siti Asmah binte Sapuan..my dear..miss u a lot..thnks sb bnyak tlong ms study..'Aqil tajuddin..sb bnyak tlong..dr sekolah lg..eza fazeeda, hanis farzana,julik,shareehan gashlan,ieda,tiqa,aaliya,kawan2 indonesian yg pernah tido umah.hazirah sb insyaALLAH tak lame lg jd geng smbng mster...n sesiapa shaja..aku bersyukur sbb dpt knal korng..moga ALLAH memberkati hubungn kita..:)

1 comment:

  1. sayang.... i wanna let u know that i was choked with tears when i first read this. n it was on the day u posted this. thanks so much sayang for the precious friendship and for everything u had done and given me. u redefined the word best friend in my life. thanks so much honey. may Allah bless u, ease ur path and grant u the contentment of heart, good life, good husband n family n most ultimately, Jannah. coz a really nice person like u deserve God's biggest grant. love u fillah... :)

    ReplyDelete